h

Table of Contents

$

Your Title Goes Here

$

Your Title Goes Here

$

Your Title Goes Here

  • چکیده: کوتاه بگوییم، ما در این بخش آموزش اتوکد، Working with Layouts and Annotation در اتوکد را جهت مشاهده و دانلود  پیوست کرده ایم.

1- اتوکد (AutoCAD) چیست؟

معماران و طراحان از اتوکد برای طراحی نقشه های اولیه ساختمان، سازه ، پل ها و جاده ها استفاده می کنند. خانه یا آپارتمانی که در حال حاضر در آن زندگی می کنید به احتمال زیاد با استفاده از نرم افزار CAD طراحی شده است. این نرم افزار به طراح ابزاری می دهد تا بتواند مقیاس ها را ترسیم کند. بنابراین آموزش جامع اتوکد بسیار در پیشرفت اهداف مذکور حیاتی است.

 

2- چه نسخه ایی از نرم افزار اتوکد را دانلود کنیم؟

همواره این نرم افزار مانند خیلی از نرم افزار ها آپدیت می شود. اما پیشنهاد می شود که اگر مبتدی هستید، از ورژن 2015 این نرم افزار استفاده کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند یادگیری اتوکد سخت است. نمیشه گفت سخت، اما چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. اما استفاده از اتوکد کار سختی نیست. نکته اصلی این است که شما باید مرحله به مرحله یاد بگیرید.

3- چرا یادگیری اتوکد مهم است؟

اتوکد به کاربران کمک می کند تا طرح ها را به صورت دو بعدی یا سه بعدی ایجاد کنند تا بتوانند سازه را تجسم کنند. اتوکد امکان توسعه ، اصلاح و بهینه سازی فرآیند طراحی را فراهم می کند. به لطف CAD ، مهندسان می توانند نمایش های دقیق تری ارائه دهند و برای بهبود کیفیت طراحی به راحتی آنها را اصلاح کنند.

4- نرم افزار اتوکد چقدر سخت است؟

یادگیری اتوکد بسیار آسان است ، همه می توانند آن را به راحتی یاد بگیرند ، فقط تلاش کنید. و سعی کنید با فضای 2 بعدی کار کنید. فضای 3 بعدی رو شرکت های مهندسی آب و فاضلاب خیلی کار نمیکنند.

5- دوره آموزشی نرم افزار اتوکد 2015 به چه صورتی است؟

این دوره توسط مدرس بسیار عالی به نام اسکات آنستات جمع آوری شده است.

6- اوه! این که انگلیسیه که؟!

نگران نباشید. اولا بسیار انگلیسیش روانه. خودتون ویدئوهارو ببینید متوجه میشید. دوما کوتاه کوتاه است و دور موارد مهم آموزش هایلایت می کند، سوما اگر هم جایی رو متوجه نشدید از ما بپرسید. چهارما ما خلاصه ایی از فصل رو با تاخیر کوتاهی در کانال تلگرام قرار میدیم. ولی خوبیش اینه مدرسش رو میشه بهش اعتماد کرد. فقط اکیدا توصیه میکنیم قدم به قدم با آموزش پیش برید.